Fool Beta
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Fool Beta

Fool Beta R54 Hotel Forum
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 SOLLICITATE ~ MOD

Ga naar beneden 
+17
iMees
julian8899
Stone
Tayfun
Arianne
xXschuimpoepXx
Onderbroek (Raymond)
Edaa
JoneSz
Sinterklaas
Nick18
Inge
Lyric
recklessx
Legend
Suzanne
Derowl
21 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Derowl
Senior Administrator
Derowl


Aantal berichten : 49
Punten : 50129
Reputatie : 11
Registratiedatum : 18-07-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : IJsselmuiden

SOLLICITATE ~ MOD Empty
BerichtOnderwerp: SOLLICITATE ~ MOD   SOLLICITATE ~ MOD I_icon_minitimezo 18 jul 2010, 20:44

SOLLICITATE ~ MOD HotelbuttonSollicitation for MOD

Requirements:
- Twelve years old, or older.
- 1 Hour a day Online.
- Habbo Expirience
- Social

Fill in:
_______________________________
Name: ...............
Age: ..................
Expirience: ........

Sollicitation message:

..............................
_______________________________

Enjoy!? - [Closing at Saturday 24 July]

Derowl, Hotel manager
Terug naar boven Ga naar beneden
http://foolbeta.servebeer.com / http://foolbeta.webs.com / http:
Suzanne




Aantal berichten : 1
Punten : 50021
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-07-10

SOLLICITATE ~ MOD Empty
BerichtOnderwerp: Re: SOLLICITATE ~ MOD   SOLLICITATE ~ MOD I_icon_minitimezo 18 jul 2010, 20:51

Name: Suzanne (Real en fool)
Age: 13.
Expirience: Ik speel het al een paar dagen, weet er al veel van Smile Ik kan ook goed engels. Dat is een van mijn beste vakken.

Sollicitation message:

Hi!
Ik zou graag moderator willen worden.
En weet je waarom?
Ik wil mensen helpen! Hun problemen weghalen, hun helpen met hun vragen.
Dát is wat ik wil als mod-zijnde. Ik speel al sinds mijn 8e habbo zelf, dus ik snap het ook écht wel.
Nouja, dit was mijn korte briefje.
Doeii!
Vriendelijke Groeten,
Suzanne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Legend




Aantal berichten : 2
Punten : 50027
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-07-10

SOLLICITATE ~ MOD Empty
BerichtOnderwerp: Re: SOLLICITATE ~ MOD   SOLLICITATE ~ MOD I_icon_minitimezo 18 jul 2010, 21:04

Derowl schreef:

_______________________________
Name: Legend
Age: .....13
Expirience: ....Worked at habbzo.co.uk for 2 months as a senior MOD, then decided to quit
Sollicitation message:

Hi! my name is Ben, but I am Legend on the hotel. I am a very friendly and funny member on foolhabbo and I only joined today and straight away I have new friends i love this hotel its great and I would really love to be MOD because I have experience (above), and I LOVEEEEEEE hosting events and giving out prizes to people that come to play on this great hotel. Also i think by doing events people will want to join this hotel more. Sorry about the long speech :DDDD. MOD for me, please!!! xD.

CYA LATER DOOD!

lol! farao sunny cheers clown Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
recklessx




Aantal berichten : 1
Punten : 50021
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-07-10

SOLLICITATE ~ MOD Empty
BerichtOnderwerp: Re: SOLLICITATE ~ MOD   SOLLICITATE ~ MOD I_icon_minitimezo 18 jul 2010, 21:16

Name: Nathan
Age: 14
Experience: Playing Habbo US for 2 Years
Soliciation Message:

Hello, My name is Nathan, i'm 14 years old (turning to 15 this years), i just joined today (about 4-5 Hours ago) My Name on Hotel is recklessx, i have playing Habbo US for 2 years, and i love everyone! i love helping newbie, give away, games, etc.
I Would like to be MOD because i want to make foolbeta hotel the best retros ever Very Happy
And, i love to promote anything.
P.s: Sorry, I Can't Speak Dutch tongue Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyric




Aantal berichten : 1
Punten : 50024
Reputatie : 3
Registratiedatum : 18-07-10

SOLLICITATE ~ MOD Empty
BerichtOnderwerp: Re: SOLLICITATE ~ MOD   SOLLICITATE ~ MOD I_icon_minitimezo 18 jul 2010, 21:16

_
Name: Lyric (Real and fool)
Age: 15
Expirience:I have experience as a previous mod on zabbo and hybrid hotel. This was at the very start of the retros, but i was doing my gcse's at the time so i had no time for them, but now that my gcse's are over i have plenty of time!

Sollicitation message:

I have experience, but i know that dosen't garente me a spot as a mod. I know its a tough job and im willing to go under the pressure to do it well! Please concider all of this and give me a chance, Thank you.
_______________________________
Terug naar boven Ga naar beneden
Derowl
Senior Administrator
Derowl


Aantal berichten : 49
Punten : 50129
Reputatie : 11
Registratiedatum : 18-07-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : IJsselmuiden

SOLLICITATE ~ MOD Empty
BerichtOnderwerp: Re: SOLLICITATE ~ MOD   SOLLICITATE ~ MOD I_icon_minitimezo 18 jul 2010, 21:18

(FROM OTHER WAY)

name/naam damian1997dj(fool) damian (real life)
age/leeftijd
12
experience/ervaring ik speel het op aanraden van raymond nu al 2
dagen en ik spreek nederlands en engels.

solicitatie Very Happy


in de 2 dagen dat ik fool speel ben ik het
steeds leuker gaan vinden.
fool is ondanks een paar bugs veel beter
dan de gewone habbo.
ik heb al veel retro's bezocht en dit is gewoon
de beste.
verder heb ik veel ervaring met de gewone habbo.
dus
deze zal geen probleem zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
http://foolbeta.servebeer.com / http://foolbeta.webs.com / http:
Inge




Aantal berichten : 1
Punten : 50021
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-07-10

SOLLICITATE ~ MOD Empty
BerichtOnderwerp: Solliciteren.   SOLLICITATE ~ MOD I_icon_minitimezo 18 jul 2010, 21:18

Name: Inge
Age: 13 bijna 14 Wink
Expirience: Ik heb gezien van alle andere moderators, het lijkt me erg leuk en daardoor wil ik het zelf ook wel 1x proberen ;')

Sollicitation message:

Ik wil mensen heel graag helpen met hoe je het spel precies speelt, en mensen uitleggen hoe wat moet.
Ik ben heel goed in Engels, Frans, Duits en kan een beetje Turks.
Ik geloof erin dat ik mensen heel goed kan helpen ;'D.

Groetjes. x
Good Luck iedereen. (Y)
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick18

Nick18


Aantal berichten : 1
Punten : 50022
Reputatie : 1
Registratiedatum : 18-07-10

SOLLICITATE ~ MOD Empty
BerichtOnderwerp: :]   SOLLICITATE ~ MOD I_icon_minitimezo 18 jul 2010, 21:21

Name: Nick [Nick18 on the hotel]
Age: 13
Expirience: Was a co-owner on BlueBloodHotel + JJHotel + ZacksBeastHotel

Sollicitation message:

Hi, I am Nick. My username on Fool Hotel is Nick18. I was co-owner on 3 hotels which were phphotels. I enjoy hosting events and competitions. I am usually on the computer each day for about 5 hours. When I'm not on the computer I am playing football and lacrosse. Sometimes I am too busy to get online but that is usually in the spring (which has already passed). I would like to be a moderator on this hotel because I love helping people and I am a very social and fun person to be around with. I know many commands such as :teleporton :drink id name and much more. I would love it if I got picked to be a moderator. Some things to get people on this hotel that I'd do is I would advertise the site to my friends on other hotels and I would put it on sites such as TheHabbos.com. I do not abuse my rights like most people do. Thanks for taking your time to read this.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinterklaas




Aantal berichten : 1
Punten : 50021
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-07-10

SOLLICITATE ~ MOD Empty
BerichtOnderwerp: Sollicitatie Moderator.   SOLLICITATE ~ MOD I_icon_minitimezo 18 jul 2010, 21:26

Name: Freek en op Fool [Sinterklaas]
Age: 15 jaar.
Expirience: Ik ben op ongeveer 5 hotel's staff geweest, allemaal best wel bekende. Allemaal met 200+ Users, ik was daarop: Moderator en op sommige Administrator. Ik heb veel ervaring met Housekeeping.

Sollicitation message:
Ik zou heel graag Moderator willen worden, omdat ik mensen wil helpen in het hotel, ik heb veel ervaring en kan tegen stress. Ook wil ik het hotel veilig houden, zodat niemand scamt , hackt etc.

Met vriendelijke groet:

Freek & op fool [ Sinterklaas ]

Ik hoop dat jullie het goed genoeg vinden Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
JoneSz

JoneSz


Aantal berichten : 32
Punten : 50077
Reputatie : 3
Registratiedatum : 18-07-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : De Klinge

SOLLICITATE ~ MOD Empty
BerichtOnderwerp: Solliciatie MOD   SOLLICITATE ~ MOD I_icon_minitimezo 18 jul 2010, 21:31

Name: Jonas De Cock (JoneSz)
Age: 13 geworden
Expirience: ik heb een retro (ben al mod geweest x zilver en gold! op Pixelenhotel.nl)
en op rambocenter Zilver. ik speel habbo al 5jaar en ik weet wat de gevaren zijn daarom zou ik ze graag willen helpen als MOD
IK BEN ALTIJD ZEKER1 UUR ONLINE! ik kan pixelart maken groote habbos meubels etc.

Sollicitation message:
ik hou van op habbo te spelen .Ik spreek Nederlands Vlaams engels Duits Frans.
Ik ben dol op Fool affraid bounce lol! ik vind het zelf beter dan de gewone zeker met de leuke admins!
Met housekeeping kan ik goed mee overweg! ik heb trouwens boordevol Ideeën, ik weet ondertussen al hoe en wnr je mensen moet bannen.


Laatst aangepast door JoneSz op di 20 jul 2010, 14:16; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Edaa




Aantal berichten : 1
Punten : 50021
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-07-10

SOLLICITATE ~ MOD Empty
BerichtOnderwerp: Re: SOLLICITATE ~ MOD   SOLLICITATE ~ MOD I_icon_minitimezo 18 jul 2010, 21:34

_______________________________
Name: Edaa
Age: 13
Expirience: Ik speel habbo al 4 jaar, en dit lijkt er heel erg op, ik weet hoe je hulp kan vragen enz. Het lijkt me leuk om moderator te zijn, ik weet al een paar dingen over, hoe het moet enz. Ik wil het zelf graag ook proberen.
Sollicitation message:

Ik vind het wel leuk om anderen Fools te helpen, dat doe ik nu normaal ook. ( hoe je kan zwemmen, over catalogus enz. ) Ben zelf heel goed in morderne vreemde talen, het meest in Frans en Engels, maar Duits kan ik ook heel goed. Ik heb een paar Turkse fools ontmoet ( die zelf niet Nederlands / Engels kunnen). Ik kan ze ook helpen, omdat ik zelf ook een Turk ben ;]. Ik speel Foolhotel niet zo heel lang, maar ik vind het wel leuk ( vooral gratis 3000 cr ;$ ). Ik heb veel ervaring met Habbohotel en denk dat Foolhotel wel makkelijk voor me is ;x.


xxx. Kusjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Onderbroek (Raymond)

Onderbroek (Raymond)


Aantal berichten : 50
Punten : 50097
Reputatie : 15
Registratiedatum : 18-07-10

SOLLICITATE ~ MOD Empty
BerichtOnderwerp: Re: SOLLICITATE ~ MOD   SOLLICITATE ~ MOD I_icon_minitimezo 18 jul 2010, 21:50

THIS IS FOR Kte!

I am 12,
I log on here everyday,
I have had Habbo experience,
I am social and easy to talk to, or approachable,
My name is Katie, but people call me Kte,
I have had experience with being a moderator before on Fabbo hotel before it closed down, okay. If you need any more information, then minimail me Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Onderbroek (Raymond)

Onderbroek (Raymond)


Aantal berichten : 50
Punten : 50097
Reputatie : 15
Registratiedatum : 18-07-10

SOLLICITATE ~ MOD Empty
BerichtOnderwerp: Re: SOLLICITATE ~ MOD   SOLLICITATE ~ MOD I_icon_minitimezo 18 jul 2010, 21:56

This if for Lisa!


Name: Lisa.
Age: 13 Years Old.
Expirience: No I'm sorry.
Sollicitation message: I would really like to be MOD, I'm happy as long as the hotel is open online.
Anyway I'm more than 1 hour per day online. If my computer does not work I'll find another good solution.
Terug naar boven Ga naar beneden
Onderbroek (Raymond)

Onderbroek (Raymond)


Aantal berichten : 50
Punten : 50097
Reputatie : 15
Registratiedatum : 18-07-10

SOLLICITATE ~ MOD Empty
BerichtOnderwerp: Re: SOLLICITATE ~ MOD   SOLLICITATE ~ MOD I_icon_minitimezo 18 jul 2010, 22:01

This is for Sillyko!

Name : Sillyko,
Age : 13,
Experience : I have worked in one hotel before (wabbohotel.org) but it got shut down,
Sollicitatio : I would like to apply because I think its a really good hotel and I could bring new people in, help them with bits around the hotel, and just do general things that need to be done, i get along well with people, I would be on daily as i have easy acssess to the computer/internet at home. So yeah, Hope to hear back from you soon.
Terug naar boven Ga naar beneden
xXschuimpoepXx

xXschuimpoepXx


Aantal berichten : 49
Punten : 50077
Reputatie : 6
Registratiedatum : 18-07-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : opwijk

SOLLICITATE ~ MOD Empty
BerichtOnderwerp: solicitatie from bram   SOLLICITATE ~ MOD I_icon_minitimema 19 jul 2010, 09:13

Name :
bram verheyen (xXschuimpoepXx)

Age :
13 jr.

Experience :
'k kan goed om met fools (habbo's) omdat ik weet hoe je je er tegen moet gedragen.
bovendien weet ik meestal wel een gepate straf waneer iemand iets verkeerd doet. 'k heb al een mod geweest in een hotel mar die sloot wegens te kort aan leden. 'k kan goed pixelen en een betje engels. 'k train mezelf door html cursussen te volgen op het net en ook gwn site's maken.

Sollicitatio :
'k kom meestal langer dan 1 uur op de pc (voor fool en dergelijke) 'k ben zeer geïtereseerd voor MOD te worden.
'k ben momenteel bezig met reclame maken en ga een filmpje op youtube zetten.
'k kom uit belgië en praat daar AN (algemeen nederlands) maar het kan dat ik soms eens een spellingsfoutje laat vallen.
'k speel fool hotel wel nog niet lang maar ken iedereen al goed en heb al veel vrienden.
'k weet wat antwoorden op een vraag dat andere fools vragen.
'k bedenk goede events (competities)
'k kan rap typen
'k kan mooie kamers maken tot zelfs prachtigge (zeg andere mensen toch)

'k denk dat ik ga afsluiten met een goed woordje;

de fool beheerders heb dit hotel tot pracht gebracht,
alles er op en d'r aan zonder een foutje ofzo op een paar na,
ze zijn aardig en lief en je kan er direct mee omgaan.

gr; bram verheyen (xXschuimpoepXx)
https://2img.net/r/ihimizer/i/5jhpqb1279452949.gif/ (deze heb ik voor jullie gemaakt xd)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.Halgemeen-pixel.webklik.nl
Arianne




Aantal berichten : 1
Punten : 50011
Reputatie : 0
Registratiedatum : 19-07-10

SOLLICITATE ~ MOD Empty
BerichtOnderwerp: Re: SOLLICITATE ~ MOD   SOLLICITATE ~ MOD I_icon_minitimema 19 jul 2010, 19:49




Naam: Arianne ( op fool is het: Ariannee met 2 x een E aan het eind.
Age: 16 jaar 4-5-1994
Expirience: Fool speel ik inmiddels al ruim een week. Ik heb zelf een retro gemaakt maar daar ben ik mee gestopt omdat er weinig mensen op af kwamen. en nu ben ik met fool bezig, omdat hier van alles in zit. Engels kan ik dus goed en sta ik dus ook een 9 op.


Sollicitation message:

Ik wil graag Mod worden omdat ik na het MBO de ICT in ga, en dus op een gewone school dag 7 uur ( 16.00 uur T/M 23.00 uur) er op zit en in de vakanties van 's ochtends tot 's avonds. tenzij ik moet werken dan van 's middags tot 's avonds. En mod wil ik ook graag worden, dat ik ze kan helpen met fool spelen, en hoe ze zich moeten gedragen, maar ook gewoon tegen de mensen een normale fool kan zijn.


Groeten, Ariannee
Terug naar boven Ga naar beneden
Tayfun




Aantal berichten : 1
Punten : 50021
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-07-10

SOLLICITATE ~ MOD Empty
BerichtOnderwerp: Re: SOLLICITATE ~ MOD   SOLLICITATE ~ MOD I_icon_minitimema 19 jul 2010, 22:11

_______________________________
[b]Name: Tayfun
[b]Age: 14
[b]Expirience:
Ik kan heel goed nederlands en engels spreken, Ik weet hoe moderatorschap werkt dus daarom zou ik echt heel graag mod willen worden !

[b]Sollicitation message:

Ik zou heel graag moderator worden,
Om Mensen te helpen
Ik ben al eerder admin/mod ges-weest
Dus ik ben er 100% klaar voor!
____________________________


Laatst aangepast door Tayfun op di 20 jul 2010, 06:33; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stone

Stone


Aantal berichten : 1
Punten : 50011
Reputatie : 0
Registratiedatum : 19-07-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : Veenendaal

SOLLICITATE ~ MOD Empty
BerichtOnderwerp: Re: SOLLICITATE ~ MOD   SOLLICITATE ~ MOD I_icon_minitimema 19 jul 2010, 23:00

_______________________________
Name: Stefan (Foolname: Stone)
Age: 12
Expirience: Ik kan heel goed nederlands en engels spreken, Ik weet hoe moderatorschap werkt dus daarom zou ik echt heel graag mod willen worden !
Sollicitation message:

Hallo, Ik ben Stefan ookal gekend als Stone
Ik zou echt heel graag mod willen worden
omdat ik foolbeta al speel vanaf 3 juli en het ook echt goed ken
ik zit ook meestal 7 uur erachter en ik zit er elke dag wel minimaal 2 uur achter
ik zou het echt heel erg leuk vinden en warderen als ik als moderator werd ut gekozen

Mvg,
Stone
_______________________________

What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
http://foolbeta.servebeer.com/
julian8899




Aantal berichten : 3
Punten : 50003
Reputatie : 0
Registratiedatum : 20-07-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : de westrereen

SOLLICITATE ~ MOD Empty
BerichtOnderwerp: Re: SOLLICITATE ~ MOD   SOLLICITATE ~ MOD I_icon_minitimedi 20 jul 2010, 09:06

Naam : Julianhofstra88 (fool name) mijn naam : Julian
Leeftijd : 13
Ervaring : Ik heb veel ervaring want ik heb bij 2 hotels admin geweest en bij 1 hotel mod en ik had een eigen hotel Exclamation

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Message
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Ik kom meestal langer dan 6 uur achter de pc en ik kan goed pixelen enz....
2. Ik ga ook voor jullie veel reclame maken op mijn site waar ik een rank heb enz...
3. Ik kom uit nederland en ik kan goed Duits,Belgie's,Engels en natuurlijk Nederland's Exclamation
4. Ik speel al lang fool (zolang het bestaat) en ik ben bekent me de regels (faq).
5. Ik kan veel competie's organiseren zodat mensen zich vermaken (bijv een Fan-site maken).
6. Ik ga een groot project in het hotel houden (een spel die veel mensen trekt) en het hotel bekender gaat worden (zie 2.).
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik wens alle mod's enz... nog veel succ6 en ik blijf jullie hotel voor altijd speelen! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bizzelhotel.webklik.nl
Onderbroek (Raymond)

Onderbroek (Raymond)


Aantal berichten : 50
Punten : 50097
Reputatie : 15
Registratiedatum : 18-07-10

SOLLICITATE ~ MOD Empty
BerichtOnderwerp: Re: SOLLICITATE ~ MOD   SOLLICITATE ~ MOD I_icon_minitimedi 20 jul 2010, 09:22

julian8899 schreef:
Naam : Julianhofstra88 (fool name) mijn naam : Julian
Leeftijd : 13
Ervaring : Ik heb veel ervaring want ik heb bij 2 hotels admin geweest en bij 1 hotel mod en ik had een eigen hotel Exclamation

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Message
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Ik kom meestal langer dan 6 uur achter de pc en ik kan goed pixelen enz....
2. Ik ga ook voor jullie veel reclame maken op mijn site waar ik een rank heb enz...
3. Ik kom uit nederland en ik kan goed Duits,Belgie's,Engels en natuurlijk Nederland's Exclamation
4. Ik speel al lang fool (zolang het bestaat) en ik ben bekent me de regels (faq).
5. Ik kan veel competie's organiseren zodat mensen zich vermaken (bijv een Fan-site maken).
6. Ik ga een groot project in het hotel houden (een spel die veel mensen trekt) en het hotel bekender gaat worden (zie 2.).
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik wens alle mod's enz... nog veel succ6 en ik blijf jullie hotel voor altijd speelen! Very Happy

Volgens mij speel jij nog niet zo lang? :/
Terug naar boven Ga naar beneden
iMees




Aantal berichten : 1
Punten : 50001
Reputatie : 0
Registratiedatum : 20-07-10

SOLLICITATE ~ MOD Empty
BerichtOnderwerp: Re: SOLLICITATE ~ MOD   SOLLICITATE ~ MOD I_icon_minitimedi 20 jul 2010, 10:55

Name: Mees (iMees) (ja ik ben een meisje ...Cool)
Age: 13
Expirience: ik ben al eens mod geweest van een ander hotel, die is nu gesloten. Daar hielp ik ook altijd mensen.

Sollicitation message:

Hoi, ik wil graag moderator worden omdat ik graag mensen helpen.
Ik ben misschien niet elke dag een uur online, op zondag mag ik niet computeren en ik kan ook wel een dagje weg zijn. Maar ik kom zoveel mogelijk!
Ik help gewoon graag mensen, daarom wil ik mod worden (:
x' Mees
Terug naar boven Ga naar beneden
julian8899




Aantal berichten : 3
Punten : 50003
Reputatie : 0
Registratiedatum : 20-07-10
Leeftijd : 26
Woonplaats : de westrereen

SOLLICITATE ~ MOD Empty
BerichtOnderwerp: Re: SOLLICITATE ~ MOD   SOLLICITATE ~ MOD I_icon_minitimedi 20 jul 2010, 14:07

Onderbroek (Raymond) schreef:
julian8899 schreef:
Naam : Julianhofstra88 (fool name) mijn naam : Julian
Leeftijd : 13
Ervaring : Ik heb veel ervaring want ik heb bij 2 hotels admin geweest en bij 1 hotel mod en ik had een eigen hotel Exclamation

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Message
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Ik kom meestal langer dan 6 uur achter de pc en ik kan goed pixelen enz....
2. Ik ga ook voor jullie veel reclame maken op mijn site waar ik een rank heb enz...
3. Ik kom uit nederland en ik kan goed Duits,Belgie's,Engels en natuurlijk Nederland's Exclamation
4. Ik speel al lang fool (zolang het bestaat) en ik ben bekent me de regels (faq).
5. Ik kan veel competie's organiseren zodat mensen zich vermaken (bijv een Fan-site maken).
6. Ik ga een groot project in het hotel houden (een spel die veel mensen trekt) en het hotel bekender gaat worden (zie 2.).
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik wens alle mod's enz... nog veel succ6 en ik blijf jullie hotel voor altijd speelen! Very Happy

Volgens mij speel jij nog niet zo lang? :/

Ja wel maar ik speelde eerst op julian8899 maar die naam is niet cool Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bizzelhotel.webklik.nl
LoveDerowl




Aantal berichten : 1
Punten : 50026
Reputatie : 0
Registratiedatum : 18-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : deurne

SOLLICITATE ~ MOD Empty
BerichtOnderwerp: sollicitatie MOD   SOLLICITATE ~ MOD I_icon_minitimedi 20 jul 2010, 17:55

MIJN NAAM: Hallo, mijn naam is: ''REPxLAY''.
MIJN LEEFTIJD: Ik ben 16 (28/05/1994)
MIJN ERVARING: Ik ben een Administrator geweest voor 2jaar in http://www.habbohotel.co.nl
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
BERICHT MODERATOR:
Ik REPxLAY ben een levendige FOOL ik heb veel inspiratie ik heb veel fantasie
ik kan een hulpsite maken met de nodige informatie zoals:( De fool regels,
een filmpje met uitleg en een rondleiding Ik kan ook nieuwe meubels maken
een nieuwe openruimte enz. ik kan bugs fixen en ik ken de regels goed.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Met vriendelijke groeten,
REPxLAY

en succes met het hotel
en ja met de nieuwe MOD's!


Laatst aangepast door LoveDerowl op wo 21 jul 2010, 13:14; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Derowl
Senior Administrator
Derowl


Aantal berichten : 49
Punten : 50129
Reputatie : 11
Registratiedatum : 18-07-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : IJsselmuiden

SOLLICITATE ~ MOD Empty
BerichtOnderwerp: Re: SOLLICITATE ~ MOD   SOLLICITATE ~ MOD I_icon_minitimedi 20 jul 2010, 18:06

This is for yoni1998deDude

Name:yoni1998deDude
Age:12
Expirience:ik speel het best wel lang ,en weet er veel van ,ik kan redelijk engels haal er altijd een 8 en half voor xD

Sollicitation message:

ik wil graag mod worden want heb veel ideen voor fool.
zoals: bobbafilter aan zetten als dat kan.
ik help graag .zit ook supeeeer lang achter de pc en altijd achter fool als ie open is.ik help ook heeel graag ook thuis dus zou een goeie mod kunne zijn en zoniet trappen jullie me er toch uit xD.
ik zou meestal op donderdag niet op fool kunnen komen want dan moet ik naar skatewedstrijden.nou dit was het eigenlijk.
groetjes yoni
Terug naar boven Ga naar beneden
http://foolbeta.servebeer.com / http://foolbeta.webs.com / http:
Ryancakeje




Aantal berichten : 2
Punten : 49997
Reputatie : 0
Registratiedatum : 21-07-10
Leeftijd : 28

SOLLICITATE ~ MOD Empty
BerichtOnderwerp: Re: SOLLICITATE ~ MOD   SOLLICITATE ~ MOD I_icon_minitimewo 21 jul 2010, 15:17

Name: .....Ryan..........
Age: ......14............
Expirience: ...Mod in meerdere hotels geweest.....

Sollicitation message:

Ik hoef geen mod te worden om mensen achternaar te rennen en te bannen. ik kies voor een meer geordende habbo, waarin mensen elkaar respecteren, en plezier maken. en niet om bij elke ruzzie aanwezig te zijn als een agent om te bannen. mensen verdienen een 2e kans, ook virtueel. ( afhankelijk van de ernst van 'ruzzie'of'gebeurtenis'.

-----

I do not want to be mod to run behind people and to eradicate it. I choose a more orderly habbo where people respect each other and have fun. and not every fight to be present as an agent to eliminate. people deserve a second chance, even virtual. (Depending on the severity of 'fight' or 'event'.


-----

Verder ben ik meerdere malen online per dag hooguit 5uur,

Furthermore, I am online several times a day at most 5 hours,


Greet Ryan

pirat Like a Star @ heaven
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





SOLLICITATE ~ MOD Empty
BerichtOnderwerp: Re: SOLLICITATE ~ MOD   SOLLICITATE ~ MOD I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
SOLLICITATE ~ MOD
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Fool Beta :: Fool Beta R54 :: Fool Forum-
Ga naar: